26 Ağu 2012

Ya şimdi tut elimden ya da bir daha söz etme özlemekten...

'



'Bazen dayanmaktır sevmek; hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek… 
Bazen yaşamaktır sevmek; soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek… 
Bazen ağırdır sevmek; sevdiğine layık olabilmek… 
Ve bazen hayattır sevmek; birini çok uzaktayken bile, yüreğinde taşıyabilmek ''
Özdemir Asaf





Hani kalbiniz sıkışır ya, heyecan değil aslında içinizdeki his. Acı gibi bir şey. Kalbimde mor ruhlu bir kuş. Can havliyle. Aklım geçmişe gitti. 15 yaşıma. Yüreğim Seni Çok Sevdi



Aşk ellerimin arasından kayıp gitti, umut rengi balonlarımın gökyüzüne uçması gibi.
Hayallerim vardı. Biz'dik. Tüm o sessizliğe rağmen, biz'dik.
Severek ayrılanlar demek canımı yakıyor.
Sahi seviyor mu?
Sevse böyle mi olurdu?
Seviyor muyum?
Sevsem böyle mi olurdu?

ben'li kelebek'te olduğu gibi küçücük bir nokta büyüse ve kocaman olsa. Alsa götürse beni senin kalbine. Doysam sevgine.


Kocaman bir aydınlık huzmesi
ve beni içine alıyor.
Geleceğe gidiyorum.
Sen'li geleceğe...
Mutluluğa gidiyorum.
Sen'li mutluluğa...


Bir zamanlar onun sevdiği şarkı. Hala sever mi bilmem.
ya şimdi tut elimden ya da bir daha söz etme özlemekten




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder